تولید زعفران و ابریشم تربت حیدریه حمایت شود منبع
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

به گزارش عرش نیوز:
،ابوالقاسم خسروی سهل آبادی اظهار کرد: دولت در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور به ویژه حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم، ایجاد شغل و رفع بیکاری به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی با عزم و اراده اولویت‌های برنامه خود را به برآوردن خواسته‌های به‌حق مردم و مطالبات رهبری قرار دهد.

وی گفت: انتظار رهبری و مردم از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید محقق کردن شعار بسیار مهم حماسه اقتصادی است.تولید زعفران و ابریشم تربت حیدریه حمایت شود منبع

خسروی سهل‌آبادی بیان کرد: مشکل امروز مردم بیکاری، گرانی، عدم حمایت از تولید و تعطیلی پیمانکاری و پروژه‌های عمرانی است.

وی تاکید کرد: مصوبه دولت درباره پروژه فولاد، بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان زاوه، کمک به مبلمان شهری و... اجرایی وعملیاتی نشده است.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه ومه ولات فرودگاه شهید مدرس شهرستان مه‌ولات را از اولویت‌های استان خواند که در این باره به عدالت رفتار نشده است و عدم حمایت از زعفران و ابریشم به اقتصاد استان خسارات زیادی وارد می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بحث سیاست خارجی رویکرد دولت مثبت موثر و فعال بوده، نگاه دیگری به ایران و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا ایجاد شده است، امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که بدون حضور ایران اسلامی مسائل و مشکلات منطقه خصوصاً بحران‌های فعلی منطقه بدون سرانگشت هنرمند ایران حل نخواهد شد.

خسروی سهل‌آبادی در ادامه گفت: نکته قابل ستایش دیگر دولت یازدهم هماهنگی و وحدت بین سه قوه مجریه قضاییه و مقننه است و نگاه آرام منطقی و کارشناسی در کارهای دولت می‌بینیم و در بحث کنترل تورم و مسائل بازار قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: اما اشکالاتی بر عملکرد دولت یازدهم وارد است از جمله در بحث سبد کالا بسیار ضعیف عمل شد در بحث فعال شدن پروژه‌ها و تخصیص اعتبارات با اینکه شش ماه از سال در حال سپری شدن است اعتبارات تخصیص پیدا نکرده است در این زمینه باید جهادی عمل کرد.





تاریخ: دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 109778
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت